Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
07.07.2010 23:26 - да ни е честита новата власт - година по-късно
Автор: jorokem2009 Категория: Други   
Прочетен: 940 Коментари: 0 Гласове:
0



и така, измина почти цяла година от идването на "новата власт" на власт.  гласувах за тях, с много хъс и положителни очаквания (че и допринесох - разбирай накарах - всички близки около мен да гласуват за ГЕРБ). реално развитие към по-добро обаче не виждам (поне аз и същите тези най-близки до мен хора) .  омръзна ми почти година да слушам оправдания как някой друг е виновен за сегашната ситуация, а правителството (начело с Него) да действа на парче, в зависимост от ситуацията, на принципа "иди си - доди си". омръзна ми от тази мачо-one man show тактика, дето сигурно би впечатлила и мислещи хора на друго място или в друго време. ако държавата беше РПУ, може би щяха да се справят тия левенти, но пусто - не е, явно затова и няма да успеят...
омръзна ми да ставам свидетел на "доблестни" постъпки от сорта зам-шеф на парламента да си подаде оставката като такъв, щото бил съвестен, а не щото се олял да гони личен икономически интерес от позиция на силата. ами, уважаеми доблестни другарю - махни се от политиката изцяло, щом си толкова принципен, не си оставяй "кранчета" за точене (всички знаем, че от депутатска заплата по-добро няма, особено в сегашната ситуация).
убеден съм вече, че чисти помисли в главата на нито един от управляващите ни избраници няма - всеки един от тях успя да компенсира липсата на професионален опит и компетентност с нагло и високомерно отношение към нас, простосмъртните (разбирай балъците, дето продължават да плащат данъци).
убеден съм, че тази гавра с народа и агонизиращия бизнес - да се бавят пенсии, болнични и социални помощи, да не се изплащат вече изработени пари, да се вдигат данъци, да се измъкват последните стотинки  на хора в нужда, ще е пагубна за всички ни. не ме впечатляват и "блестящите" постижения в борбата с организираната престъпност, облечени в гръмки имена.
помнете, че сте смъртни, драги ми избраници и ако имате кураж - обърнете се към историята ни и вижте на какво приличате.
защо ме карате да се чувстам чужд в собствения си дом? мислите ли, че ще се примиря с това? а мислите ли, че съм сам???
някой си преди вас, преди време бе казал "за чиста и свята Република" - помните ли?



Тагове:   новата,   власт,


Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: jorokem2009
Категория: Други
Прочетен: 38324
Постинги: 13
Коментари: 7
Гласове: 15
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930